top of page

Tilauksen peruuttaminen

Teillä on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.
Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu. Tilauksen toimitus on tapahtunut, kun kuluttaja on vastaanottanut tilauksen tai ilmoituksen siitä, että tilaus on noudettavissa postista.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille Gronan Shopiin päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi soittamalla arkisin 10-16 asiakaspalveluun (019) 248 6505 tai sähköpostilla kauppa@gronan.fi). Voitte käyttää liitteenä olevaa peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.


Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista

Asiakaspalvelumme auttaa asiakkaita mielellään kaikissa tiedusteluissa sekä tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo 10-16 numerossamme (019) 248 6505 tai sähköpostitse kauppa@gronan.fi.

 

Tuotteen vaihto ja palauttaminen

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettava tuote on vahingoittunut, otettu käyttöön tai muutoin ei ole jälleenmyyntikuntoinen, Gronan Shop ei ole velvollinen palauttamaan tuotteen täyttä hintaa. 


Ilmoita palautuksesta tilauksen tai tilausvahvistuksen mukana tulevalla asiakaspalautuslomakkeella, liitä se täytettynä palautettavien tuotteiden mukaan ja noudata näiden ohjeiden lisäksi tuotteen mukana tulevia palautusohjeita. Ilmoita palautuksesta aina joko sähköpostitse asiakaspalveluumme kauppa@gronan.fi tai puhelimitse asiakaspalveluumme (019) 248 6505 arkisin klo 10-16.


Liitä palautuksen mukaan palautuslomake tai seuraavat tiedot:
•    asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi
•    pankkitilinumerosi
•    sekä kopio Gronan Shopin lähettämästä tilausvahvistuksesta

 

HUOMAA:

Erikseen tilauksesta toimitettavista tuotteissa, kuten sisustustauluissa, erityismitoituksella tehdyissä vaatteissa jne. ei ole palautusoikeutta, ellei niissä ole valmistusvirhettä.


Palautusosoite:
Pub Grönan / Gronan Shop
Boulevarden 17
10900 Hangö

 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautus on maksullinen, paitsi yli 250 € tilausten yhteydessä. Viallisten, virheellisten tai vahingoittuneiden tuotteiden palautus on ilmaista. Katso Yleisistä Ehdoista kohta Reklamaatio.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus! Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille näitä ohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palautuskulut, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta ja se on palautunut verkkokauppaamme. Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitetaan uusi toimituskulu.

bottom of page