top of page
Yleiset ehdot (Voimassa 1.1.2016 alkaen)

 

Verkkokauppa
Pub Grönanin Gronan Shop (Y-tunnus 1064738-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
 

Käyttämällä Gronan Shop verkkokauppaa sitoudut:
- käyttämään verkkopalvelua ja –kauppaa näiden yleisten ehtojen mukaisesti;
- hyväksymään Gronan Shopin yleiset ehdot ja tietosuojaperiaatteet;
- noudattamaan erityistä huolellisuutta ja tarkkaavaisuutta verkkokauppaamme käyttäessäsi;
- antamaan itsestäsi todenmukaiset tiedot sekä muuttamaan tarvittaessa näitä tietoja;
- hankkimaan huoltajan suostumuksen tilauksellesi, mikäli olet alle 18-vuotias.

 

Tilaaminen
Tilauksen tekeminen Pub Grönanin (”Gronan Shop”) verkkokaupasta ei edellytä rekisteröitymistä. Gronan Shop kerää tuolloin asiakkaalta tarpeelliset henkilötiedot tilauksen toteuttamiseksi. Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Voit tilata tuotteita vaivattomasti verkkokaupastamme mihin vuorokauden aikaan tahansa. Tuotteiden ostaminen tapahtuu lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Seuraa verkkokaupan antamia ohjeita tilauksen loppuunsaattamiseksi. Tilauksen vahvistussivulta näet ostostesi loppusumman sisältäen kaikki verot ja toimituskulut.
Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Gronan Shop on lähettänyt sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tämän jälkeen Gronan Shopilla ei ole oikeutta muuttaa tehtyyn tilaukseen liittyviä ehtoja.

 

Tilauksen peruuttaminen

Teillä on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.
Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu. Tilauksen toimitus on tapahtunut, kun kuluttaja on vastaanottanut tilauksen tai ilmoituksen siitä, että tilaus on noudettavissa postista.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille Gronan Shopiin päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi soittamalla arkisin 10-16 asiakaspalveluun (019) 248 6505 tai sähköpostilla kauppa@gronan.fi). Voitte käyttää liitteenä olevaa peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.


Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista

Asiakaspalvelumme auttaa asiakkaita mielellään kaikissa tiedusteluissa sekä tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo 10-16 numerossamme (019) 248 6505 tai sähköpostitse kauppa@gronan.fi.

 

Maksaminen
Verkkokaupan maksut toteutetaan käyttämällä seuraavia maksuvaihtoehtoja:
Maksaminen Visa tai Mastercard-kortilla. Pankkisiirrolla Gronan Shopin tilille. Tässä vaihtoehdossa saat tilauksen tehtyäsi tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ja tilausvahvistuksessa on ohjeet sekä viitenumero maksun suorittamista varten. Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Verkkokaupan hintamme ovat euroissa (EUR). Tarjoushinnat on merkitty selkeästi erikseen tuotekohtaisesti. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Wirecard CHECKOUT PORTAL yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Wirecard näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Wirecard:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

 

CHECKOUT PORTAL, a product by
Wirecard UK & Ireland Ltd

1st Floor Ulysses House
1 Foley Street Dublin, Ireland
Phone
EN  +49 (0) 30 300 11 22-10
DE  +49 (0) 30 300 11 22-11
FR  +49 (0) 30 300 11 22-12
IT  +49 (0) 30 300 11 22-13
ESP  +49 (0) 30 300 11 22-14
PL  +49 (0) 30 300 11 22-16

Fax  +49 89 4424 2510
Email support@checkoutportal.com

 

Toimitus
Mikäli tilattua tuotetta on varastossamme, arvioitu toimitusaika postitse on noin 2-5 arkipäivää. Mikäli kyseessä on tilaustuote, arvioitu toimitusaika on noin 2-4 viikkoa. Gronan Shop toimittaa tuotteet Suomeen ja Ahvenanmaalle. Eurooppaan ja muualle maailmaan tilattaessa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.


Toimituskulut ovat lähetyksen koosta riippuen 2,20 € - 15,00 €. Yli 250 € tilaukset postikuluitta. Postinumeroihin 10900, 10940 ja 10960 ilmaiset toimitukset.


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme sähköpostitse kauppa@gronan.fi tai puhelimitse arkisin klo 10-16 asiakaspalvelunumeroomme 019 248 6505. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


Gronan Shop ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta ylivoimaisesta esteestä, jota se ei olisi voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi esteeksi katsotaan mm. tuonti- ja vientikiellot, työtaistelutoimenpide, henkilökunnan sairastuminen, viranomaisten päätökset, toimittajien laite- tai henkilöstöön liittyvät ongelmat, viivästyneet materiaalitoimitukset, häiriöt kuljetuksissa, sota, luonnonmullistukset tai muu vastaava seikka. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä kuluttajalla että Gronan Shopilla oikeus purkaa etämyyntisopimus ilman vahingonkorvaus- tai muita seuraamuksia.


Tuotteen vaihto ja palauttaminen
Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettava tuote on vahingoittunut, otettu käyttöön tai muutoin ei ole jälleenmyyntikuntoinen, Gronan Shop ei ole velvollinen palauttamaan tuotteen täyttä hintaa. 


Ilmoita palautuksesta tilauksen tai tilausvahvistuksen mukana tulevalla asiakaspalautuslomakkeella, liitä se täytettynä palautettavien tuotteiden mukaan ja noudata näiden ohjeiden lisäksi tuotteen mukana tulevia palautusohjeita. Ilmoita palautuksesta aina joko sähköpostitse asiakaspalveluumme kauppa@gronan.fi tai puhelimitse asiakaspalveluumme (019) 248 6505 arkisin klo 10-16.


Liitä palautuksen mukaan palautuslomake tai seuraavat tiedot:
•    asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi
•    pankkitilinumerosi
•    sekä kopio Gronan Shopin lähettämästä tilausvahvistuksesta

 

HUOMAA:
Erikseen tilauksesta toimitettavista tuotteissa, kuten sisustustauluissa, erityismitoituksella tehdyissä vaatteissa jne. ei ole palautusoikeutta, ellei niissä ole valmistusvirhettä.


Palautusosoite:
Pub Grönan / Gronan Shop
Boulevarden 17
10900 Hangö


Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautus on maksullinen, paitsi yli 250 € tilausten yhteydessä. Viallisten, virheellisten tai vahingoittuneiden tuotteiden palautus on ilmaista. Katso kohta Reklamaatio. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus! Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille näitä ohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palautuskulut, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta ja se on palautunut verkkokauppaamme. Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitetaan uusi toimituskulu. 


Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen kauppa@gronan.fi, postitse tai puhelimella numeroon (019) 248 6505.


Pub Grönan / Gronan Shop
Boulevarden 17
10900 Hangö


Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Joskus tuote saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta rikkoutua postikuljetuksen aikana. Tämän vuoksi on hyvä jo pakettia noutaessa tarkistaa tuotteen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postissa heti asiasta vahinkoilmoitus ja ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta. Rikkoutuneet tuotteet palautetaan Gronan Shopille näiden palautusohjeiden mukaisesti. Pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotteita asiakkaalle, mikäli asiakas toistuvasti rikkoo yleisiä ehtojamme tai näitä asiakaspalautusehtoja.

 

Reklamaatio
Asiakkaan velvollisuus on tarkastaa saapuneen tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu. Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse kauppa@gronan.fi tai puhelimitse arkisin klo 10-16 asiakaspalvelunumeroomme (019) 248 6505.


Tuotteen myyjä vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalain 5. luvun mukaisesti. Edellä mainittu 14 päivän määräaika ei rajoita oikeuttasi tehdä reklamaatiota tuotteessa olevan virheen vuoksi.
 

Tuotteessamme on virhe esim. silloin, jos se on repeytynyt tai muutoin vahingoittunut.

Tavaran virheenä ei pidetä tavaran luonnollista kulumista eikä myöskään sitä, jos tavara on vahingoittunut tai esim. kutistunut, koska sitä ei ole käytetty tai pesty annettujen ohjeiden mukaisesti. Neuleiden nyppyyntyminen tai nukkaantuminen kuuluu neule- ja villavaatteiden luonnolliseen kulumiseen.

 

Ehtojen muuttaminen

Gronan Shop pidättää oikeuden muuttaa yleisiä ehtojaan sekä muita verkkokaupassa sovellettavia ehtoja, kuten asiakaspalautus- ja tietosuojaehtojaan sekä hintoja ja toimituskuluja. Asiakkaan velvollisuus on ennen tilauksen tekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

 

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Gronan Shopin verkkokauppaan ja etämyyntisopimukseesi sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajalla on oikeus saattaa etämyyntisopimusta tai siihen liittyviä ehtoja koskevat riidat ja erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Jos riita tai erimielisyys päätyy tuomioistuimeen, riita käsitellään kotipaikkasi tuomioistuimessa.

bottom of page